Godnatt ;O

har varit på fest hela kvällen och råkade dricka whisky(stavas*) isället för vatten. Totalt missförstånd.
sen troe jag att jag har hittat en lämplig ponny åt mej(medryttarponny asså) och jag tror att det ska gå okej. Det står inte vad hästen heter men den är en Rödskimmel med svart man och svans. 130 cm hög, något högre kanske. 15 år gammal. den är blandning av connemara/russ. hoppas, hoppas hoppas att jag kan meila imårgon och kanske komma och titta på hästen i veckan. Sen ska jag hitta lite grejer till den, ifall jag skulle vilja bli medryttare. Typ köper ett täcke, schabrak/vojlock, benskydd elr benlindor, grimma, pannband osv. Nya ridhanskar ska också inskaffas. Kanske, kanske, kanske så blire ett par ridstövlar oxå, men vi får se. jag håller på att göra en lite mer personlig header, som Savannah tipsade mig om. FETLÄNK TILL HENNES BLOGG!
jag har ingenting mer att säga än att jag har blivit K.Ä.R ♥
sen är jag inte sur längre, men lite småirriterad över sitouationen(stavas*)
ja hade blivit ledsen och såra även om det var min bästis/icke bästis. men om det hade varit min bästis så hade det varit lättare att reda ut något än med någon som vill men inte vågar, fattar ni??(inte för att personen i sej inte ville bli sams men lite svårt var det att få någon relativt bra kontakt). Jag vet att detta inlägg blev ett såkallat "tråkinlägg" men klockan är ju 10.10 och det har varit en lång dag. Jag+Trött=världenstråkinlägg.

// Puss och Godnatt Olivia♥


                                                       <tyvärr ett bildlöst inlägg>

Kommentarer
Postat av: Thea

hoppas det blir bra med medryttarponnyn! hoppas det är nåt för dig! :)

jag antar att du inte kmr vilja va min bästis längre men om du fortfarande vill så e de bara o säga till! :) du vet ju att jag inte gjorde nåt av det för att göra dej ledsen och arg! :)<3

2011-09-04 @ 17:46:58
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0