fixat lite med bloggen nu...

nu har jag sökt upp någon sida som hjälpte mig att fixa, så att nu är bloggen nästan klar!♥
hoppas att fler kommer att kommentera, det är jättekul när fler och fler kommenterar!
på facebook kommer det snart en grupp som heter "alla som vill att fler läsare ska komma till min blogg",
´tanken är att alla som går med i gruppen ska lägga ut sin URL på loggen, så att andra kan läsa den!
hoppas, hoppas att min plan fungerar♥

Lite om idag:
jag var i skolan och hade som vanligt tråkigt. Lämnade in lite läxor och sånt. Sen så rättade vi våra nutidskryss, hade bara 6/10 rätt(ganska dåligt). Vi hade Elevens Val, och vi gjorde mappar att ha våra arbeten i(det var oxå tråkigt) jag satt med Thea och Nikita.
sen hade vi matte, hatämne number ONE! blev den ända som blev uppskriven på "Stör" listan, men mamma har inte fått något meil - än -
jag hoppas att ni har det bra, och sköt om er!

//Olivia :*

Kommentarer
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0