Bakat!

... muffinsarna jag gjorde blev supergoda!
kolla på "orginal"receptet här!
jag gjorde bara halva receptet och blandade samman allt i en skål. inget pösigt eller något, jag läste inte så noga!
FETLÄNK TILL BÄSTA MUFFINSBLOGGEN!

vi hade oxå skolfoto idag... det gick väl bra, men på skolpolisfotot ser jag ganska förvånad ut, och mina kompisar sa att jag var söt, men vi får väl se hur det blev. ännu ett nytt skolfoto till anslagstavlan, hihi

hoppas att skolpolisfotot kommer på "vanlig bild", asså en som man får hem i brevlådan, och inte bara i skolkatalogen ^^

som ni kanske ser har jag fixat med headern och ska göra en ny snart igen, den där är bara tillfällig och väldigt, väldigt ful...

Gammal bild från urgamla fotoalbum :D

Jag kommer ihåg att i tren typ så skulle vi föda upp våran egna fjäril. Min hette Fiffi och Dog samma dag som
hon blev fjäril... R.I.P Fiffi, Pirat och Stefan Liv med flera... önskar att det fanns ett elexir mot döden, haha


Kommentarer
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0