Utkast: Aug. 20, 2011

sitter och kollar på Bad Behaviour, sjukt bra låt+ att jag ÄLSKAR JEDWARD!
nu ska vi snart ha gäster, och jag ska stänga av datan, eller kanske börja spela sims3, vet inte riktigt.
här kommer en lista med saker som kan göra enn blogg bättre, jag tror att det funkar:
  • Smilysar: att man inte ska skriva för mycket smilysar i inläggen, om man vill att det ska se "proffsigt" ut. jag älskar smilysar och jag skriver alltid smilysar på facebook, men i inläggen kan det lixom bli klottrigt
  •  att inte skriva så mycket olika saker i inläggen, kanske ett inlägg om hästar och ett inlägg om utomlandsresor
  • Bilder: om man skriver ett inlägg med mycket text är det bra att ha mycket bilder, annars kan bloggen bli ointressant, jag tycker iaf att det ska vara mycket bilder

det var allt för mej men vi ses//Olivia :D


Kommentarer
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0