städning+pyssel = skitdålig kombination

hejhej....♥
just när jag skulle städa kom jag på att man kunde ju pyssla, kolla på Fokis blogg och samtidigt städa, men det gick uruselt...
men tillslut blev mitt rum rent och en ny liten ritbok född, kan ladda upp bilderna imårgon ^^
nu ska jag gå ner till mitt och lillebrorsans spelrum och spela Harry Potter, ett gammalt spel som jag hittade här hemma, det var faktiskt väldigt roligt, iallafall tyckte jag det
nu ska jag gå och poppa popcorn, ses! 

             //Olivia♥

Kommentarer
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0