NY KATEGORI

hej alla!
nu kommer det en ny kategori, nämligen Tips & Recept ^^
jag tycker att jag kan börja redan nu med att skriva ett skitsmaskigt recept på varma bär med vit choklad:

Du behöver:
bär av olika slag, tex blåbär, björnbär, jordgubbar och hallon
en vit chokladkaka

Redskap:
en bra ugn
rivjärn
ugnsform
kniv

Gör så här:

  • sätt ugnen på 225 grader
  • häll i bären i ugnsformen
  • riv eller hacka chokladen, när bitarna blir mindre kan man hacka dom
  • strö över den vita chokladen
  • sätt in i ugnen
  • låt bären vara i ugnen tills dem har blivit tinade och chokladen har smält lite
  • låt svalna
  • MUMS! :D

jag hoppas att receptet kommer till andvändning!


Kommentarer
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0