Lovet Slut & Allt Skit Kommer Tillbaks...

jag LOVAR att jag kommer sakna sommaren...
tänk när det är höst och vinter, då kommer man garanterat längta tillbaks, + att jag skulle kunna rabbla upp miljontals med saker jag har gjort i sommar och aldrig kommer att glömma...(eller göra om)

en lista på alla de bästa sakerna som har hänt mej under detta sommarlov(det är inte i ordning)

Gunnorp, Spanien, Åka ut med båten, Grönan, shopingen............

det finns ännu fler saker som har hänt som jag inte kan beskriva med ord, utan bara med bilder

hästen hette någonting på R, typ Rufus(eller något liknande..)

jag i matsalen, Emma hade skrivgt "jag r en bajshög" på min kind, jag fattar inte att jag tillät det...
(Foto: Alice Ljunggren)

Jag och Canton leker Fotomodeller på stallplanen... kort därefter kommer Nova och Bingo och vill vara med!
(Foto: Alice Ljunggren)

Flaket påväg till badplaten, ni fattar inte hur trångt det var...
(Foto: Jag ^^)

Ridning från hagen, varje dag och varje kväll...(det blir rätt så tröttsamt efter ett tag)
(Foto: JAG ^^)

// hadet så bra och njut av bilderna som jag la ut
PussOKram\\Olivia ^^
(P.S. Denna kategori är ny)

Kommentarer
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0