Lahlala...

idag var jag i skolan (ofc) och hade bajstråkigt
nu sitter jag framför morsans och farsans data och ska snart ladda ner bilder från Spanien, eftersom jag inte kommer att orka göra det sen...
sen stack jag inte till gympan idag, jag har en FRUKTANSVÄRD huvudvärk och så har jag träningsvärk från gympan igår, jag rör mej som om jag hade ett funktionshinder i benen... haha, ni skulle bara se mej springa^^
sen så såg jag att min klasskompis(som har bytt skola nu till kunskapsskolan) hade brutit armen och om han ser detta nu kan jag bara säga en sak; "haha fan vad FAIL Samel", ja inte så mycket mer att säga om den saken..
nu ska jag städa och dem som är intresserade kan läsa vad jag ska göra idag;
  • Städa mitt rum(och hålla det rent hela skolterminen, då får jag MASSOR av pengar)
  • Städa toan(skulle egentligen gjort det i fredags)
  • Sticka till FarstaC och köpa omslagspapper på Lagerhaus
  • Slå in mina skolböcker i omslagspappret
  • sen ska jag bara CHILLA

fattar ni vad skönt, ett helt hus för mej själv ^^
om ni är intresserade av vad mina klasskompisar heter så kolla här, och jag länkar till deras bloggar om ni klickar på namnet, och i senare inlägg kanske jag skriver "Julia skulle köpa mjölk..." och då ska ni fatta vem hon är OKEJ?!
låt oss börja med alla 10 tjejjer(smeknamn står brevid namnen, där står det vad dom brukar kallas)
Thea    Big Mama
Emelie   haha vet inte vad hon brukar kallas ^^
Melika   Åke & Mashowshki
Emma
Alice     Morbror Jens
Julia     Mormor
Sara   
Nancy
Moa
 OCH JAG!! jag brukar kallas för Faster Rut, och i verkligheten heter jag Olivia :)
Killarna dåh;
Kalle
Albin
Povel
Linus
Philip (stavas*)
Jimmy
Oskar E
Sebbe
Bosse
Moltas
Gustav
Alex T
AlexA
OscarG

f**k oxå kommer inte på ngra fler men shit it
här kiommer mina tOPP Tre Bilder från Spanien:
denna bild kommer på 3:de plats
mehn bajskorv helvete detgår inte att ladda upp fler bilder, jag är superledsen, sorry

en bild fick ni iaf ;)
//Olivia


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kallas tandborsten...

2011-08-24 @ 21:53:16
Postat av: Anonym

haha sry

2011-08-28 @ 19:41:43
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0