jaha.....(vet inte riktigt vilken rubrik jag ska ha.... :D)

hej!
jag hoppas att ni hadde en skön dag igår, vilket jag inte hade :S
jag tänker inte skriva om vad som hänt i bloggen, så tjata inte snälla??? :)
men ridningen gick iaf bra, jag hade Armani, och han gick BARBACKA ^^
JUST NU:
jag sitter framför datan och väntar på att mammas kompis Cilla ska ringa, vill så himla gärna rida hos dom ^^
jag målade naglarna igår med ett skitkonstigt nagellack, vet inte varför jag valde det, men fult var det :O
ska iaf måla om dem nu snart, sen ska jag göra mina armband lite snyggare än vad de är nu, sen ska jag oxå skriva en inköpslista på allt godis jag vill beställa från internet ^_^(http://sugarstand.com)
:D


HA DET SÅ BRA// OLIVIA :D



Kommentarer
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0