hejhej♥

idag tänkte jag när jag vaknade att jag skulle lägga in en "statistik" på vilka ridläger jag tycker är bra, när ni snart får se hur det ser ut kommer ni att fatta, hursomhelst så kommer jag att skriva i hur många hjärtan dom får i tex. maten eller ridningen o.s.v♥ nu börjar jag ;)

Gunnorp/hemsidan; www.gunnorp.se
Maten:♥♥♥
Hästarna:♥♥♥♥♥
Ledarna:♥♥♥♥
Spökkvällen:♥♥♥♥+
Ridningen:♥♥♥♥
Helheten:♥♥♥♥

Ringblomman/hemsidan; www.123minsida.se/ringblomman
Maten:♥♥♥♥
Hästarna:♥♥♥♥
Ledarna:♥♥♥
Spökvällen:♥♥
Ridningen:♥♥♥♥♥++
Helheten:♥♥♥♥


båda ridlägren var superbra, men gunnorp lite bättre♥
det är iallafall vad jag tycker, men alla har olika åsikter :)

här kommer bilder på min egna lilla favorit, nämligen Nisse:


visst är han för söt♥

nu ska jag städa, men vi ses//Olivia♥









































































Kommentarer
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0