hejhej

God morgon!♥


just idag tänkte jag på att jag kanske skulle andvända denhär bloggen som "vanlig" blogg, om ni förstår hur jag menar ♥
imårse åt hela min familj frallor♥ supergott faktiskt, jag brukar inte tycka om ost, men just ostfrallor är det bästa som finns :)
igår var jag i stallet i typ 4timmar, sen stack jag hem efter Theas ridlektion, klicka HÄR om ni vill kolla in hennes blogg ^^
jag ska snart ringa till min kompis Tilde, jag ska åka till dom nästa vecka någon gång och rida, för hon har två egna hästar(det finns många fler hästar på gården), det ska bli kul eftersom man får rida exakt HUR man vill♥ :)
jag ska inte skriva så mycket mera, men vi hörs//Olivia :D



Hoppar bästaste Juvir♥

Kommentarer
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0