Hallu ;)

tjena :)
jag hoppas att ni har det bra och har haft ett skönt sommarlov :) själv sitter jag nu framför mina föräldrars data och kollar runt lite, och funderar på vilka bilder från spanien jag ska lägga ut, här kommer iaf några ;)

min supergoda apelsinslush^^.
jag vet att jag e tråkig, men jag orkar inte lägga ut fler bilder, det får bli någon annan dag istället :3

bara så att ni vet tänkte jag skriva en lista på vilka hästar på ågesta som jag tycker bäst om, detär blandat hästar och ponnyer;
1. Birk :3
2. Monte
3. Ägrim ;)
4. Teddy (inte för att jag har rört vid honm menmen)
5. Biztro
6. Muffin
7. mr. Bean ;)

har bara sju stycken favoriter, men vi får väl se senare om det blir någon fler ;)
där fick ni iaf en bild och jag lovar att det blir en till sen, någon annan dag !
ha det bra sålänge//Olivia :)


Kommentarer
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0