häj :3

just nu sitter jag och gör ingenting, kollar typ på Fokis blogg m.m.......
har typ ingenting att göra nu, men någon dag ska jag sticka till norrtälje, mina kompisar bor där och dom har hästar! haha, deras hästar är typ liite knasiga, och då menar jag inte direkt lite....... dom är söta och går att rida på, och då duger dom iallafall åt mej ;) förressten, guuuuuuud vad jag saknar Gunnorp, bästa ridlägret hittills!
jag lovar om ni åker hit kommer ni att ha myspys med eran häst i minst en vecka, Gunnorp är bäst verkligen!
när jag kom dit tänkte jag "men herregud, inte alls som jag hade föreställt mej....." asså nu ångrar jag helt att jag sa så, gunnorp är det mest uhnderbara stället jag någonsin har varit på, hoppas att jag får rida privatlektion dära snart...........
och jvla skit att jag inte fick åka på allahlägret iår, det tänker jag minsann göra nästa år, annars dör jag :'( seriöst
aja, skulle bara säga att mina ridskor hade MÖGLAT, fatta vad äckligt, ni får se en bild imårgon, asså dom var typ ljusgrönprickiga över hela skon, tillochmed innuti!!!blää, ska aldrig mer lägga in blöta och leriga ridskor i en plastpåse inne i vårat hyrförråd på Shurgard....... ALDRIG I HELA MITT LIV! :S

sen skulle jag vilja åka på Uppcon i uppsala, eller vart det nu ligger..... vill så gärna dit! blä! :3
imårgon kommer det en "guide" hur man knoppar hästens man, för er som tycker att era knoppar ser ut som små missfoster, haha! har nu bestämt vad jag ska göra med mina sparpengar, jag ska köpa en egen digitalkamera, en liten pluttig som jag kan fota och sen lägga upp bilder på datan direkt, så att ni kan få se min outfit och sånt :3
föressten så kommer det en ny bloggare som heter Nova, klicka HÄR, HÄR eller HÄR för att komma till hennes blogg :3(jag lovar att det här kommer bli världshistoriens längsta och tråkigaste inlägg....)

för att lätta upp denna evighetslånga text så kommer en massa bilder på mej och lite sånt :)
jag och Canton i skogshage
ryttare redan i unga dar :3
gammal bid på en supergod sushitallrik som jag åt för ett tag sen ;)


jag skojjar inte, men jag ÄLSKAR söta asiatiska figurer, gosedjur mm :D
guud, vad jag älskar dom!! puss :*

Kommentarer
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0