dåliga nyheter...

hej!
bara så att ni vet är det ju tråkigt att ingen kommenterar, det gör så att man får bloggtorka...
men om ni har hittat denna blogg, snälla kommentera om den är bra eller dålig, meila till mej på:
[email protected] eller sök upp mej på facebook om ni har synpunkter, snälla??!

men nu till de braiga nyheterna, haha

  • jag är ensam hemma
  • jag har skitmycket godis att äta upp
  • jag ska inte göra något speciellt........
  • jag tänker pimpa mina saker!!

senare kan jag ge tips på hur man gör, men inte nu :3
här kommer lite bilder på världens bästaste ridläger^^
bea ♥
jag och canton i skogshagen^^

puss//Olivia :3



Kommentarer
Postat av: tilde wisell

Det var värkligen jättekul att du kom och red någon gång.Och du får komma så snart det går.Du var jättemodig som vågade rida på Joppan/Joelle.Synd bara att du ramla av.Men annars red du jättesnyggt. Hoppas att du har det bra <3!

kram Tilde

2011-08-18 @ 20:03:19
Postat av: Olivia

tack Tilde!

jag tänker nog inte hoppa med Joppan någon fler gång, men jag skulle vilja rida henne igen så att jag inte blir rädd ^^

Det skulle oxå vara kul om jag kunde komma till er någon dag då vi båda slutar tidigt eller om du eller jag har studiedag, det skulle vara toppen! <3

kram

2011-08-20 @ 17:36:15
Vill du kommentera??? Kul!♥ gör såhär: du måste skriva ditt namn, annars kan jag inte veta vem som har skrivit det och jag tar bort kommentaren sriv tydligt, annars fattar man inte om ni skriver förkortningar osv. var snäll och håll dej till vad inlägget handlar om taskiga kommentarer tas bort direkt!! Lycka Till!♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0